Storing melden: CV-Ketel, Airconditioning, Warmtepomp, Luchtverwarmer en WTW/Ventilatie
Checklist bij een storing
Wanneer u een storing heeft, kunt u de volgende punten checken om de storing eventueel zelf te verhelpen:
- Controleer of er spanning aanwezig is (230V);
- Zit de stekker goed in het stopcontact?;
- Controleer of de gaskraan open staat;
- Controleer de waterdruk van de installatie (min 1.5 bar, zo niet? Bijvullen van installatie);
- Staan er voldoende radiatoren open? (minimaal 3 radiatoren);
- Eventueel de installatie Ontluchten;
- Staat de kamerthermostaat hoog genoeg?;
- Loopt de klokthermostaat op tijd en staat deze hoog genoeg?;
- Is het toestel opnieuw te starten middels de resetknop?;
- Brandt de waakvlam? (indien aanwezig)
Heeft u alle bovenstaande punten gecontroleerd en blijft de storing aanhouden? Neem dan contact met ons op.
Hoe werkt een storingsmelding?
Een storing kunt u gemakkelijk telefonisch bij ons melden: 0548 - 655 094. Ook kunt u een storing melden via het onderstaand formulier. Op werkdagen pakken we deze zo snel mogelijk op. Is het spoed of heeft u ’s avonds, in het weekend of op een feestdag een storing? Meld dit dan altijd telefonisch.
Bij een telefonische storingsmelding spreekt u na de pieptoon duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer in, hierna wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen om u van dienst te kunnen zijn. Staat er op het display van de ketel een code vermeld?
Geef deze dan ook door.
Onderhoudsabonnement
Heeft u geen abonnement: Meld u dan hier aan.